V telefon prenesite posebno brezplačno aplikacijo iz trgovine Play Store ali App Store. Vklopite Bluetooth v telefonu in zaženite preneseno aplikacijo. V aplikaciji poiščite svojo pametno uro in povežite napravo.

Ali moj telefon vidi uro Smartwatch, ki ni povezana? Aplikacija se ne more povezati z uro Smartwatch, če je bila ta predhodno povezana s pametnim telefonom. Poskusite odklopiti napravo, pojdite neposredno v aplikacijo in se povežite od tam.

OPOMBA: Izjema so pametne ure Bluetooth. Pri teh urah se morate za pravilno delovanje vseh funkcij povezati na dveh mestih: v aplikaciji in neposredno prek povezave Bluetooth.

Ura deluje tudi brez povezave z aplikacijo, vendar so nekatere funkcije lahko omejene. Naprava med drugim meri srčni utrip, število korakov in porabljene kalorije, vendar ne shranjuje nobenih podatkov. Upoštevajte tudi, da večina pametnih ur zahteva takšno povezavo za nastavitev časa in datuma.

OPOMBA: Nekatere pametne ure lahko nastavijo čas in datum brez telefonske povezave. Za informacije o tem glejte poglavje "Informacije o izdelku".

V paketu mora biti priložen polnilni kabel; kontaktni vtič ni priložen. Izjema so modeli WT1, WE78 in WV19: za njihovo polnjenje je treba odstraniti zapestnico, pod katero je konica z zlatim elementom, ki jo je treba priključiti na vrata USB.

Uporabljati je treba originalne polnilnike: Polnilniki iz nepreverjenih virov lahko poškodujejo polnilni sistem. Preverite, ali so priključne postaje zaprašene, ali na njih ni tekočin ali trdnih delcev.

Trajanje baterije je odvisno od kakovosti uporabe. Pogoste meritve in aktivirane funkcije alarma skrajšajo življenjsko dobo ure. Vsekakor morate omejiti uporabo sistema GPS ali internetnega načina.

Obiščite našo stran o politiki vračil: https: //www.watchmark.si/de/content/14-Returnarea-marfurilor

Če je vračilo odobreno, vam bomo povrnili kupnino. Vračilo bo izvedeno takoj, najpozneje pa v 14 dneh po prejemu blaga.

V primeru pritožbe glede kupljenega izdelka obravnavamo vsako pritožbo posebej. Zavezujemo se, da bomo odgovorili takoj, najpozneje pa v 30 dneh po prejemu izdelka.

Upoštevajte, da družba WATCHMARK za kupljeni izdelek zagotavlja 24-mesečno garancijo. Garancija se nanaša na mehanizem in proizvodne napake.

Garancija ne zajema:

  • -baterije, ročic, številčnice in cirkonija;
  • -običajne obrabe in staranja (npr. prask na okvirju, spremembe barve in materiala nekovinskih trakov, kot so usnje, tkanina, guma, luščenje in razbarvanje galvanskih prevlek)
  • -poškodbe delov ure zaradi napačne uporabe, malomarnosti ali nesreč (udarci, udarci, črepinje, razbito steklo itd.);
  • napačna uporaba in neupoštevanje navodil za uporabo;
  • -izdelek, v katerega so posegle nepooblaščene osebe (npr. v zvezi z zamenjavo baterije, vzdrževanjem ali popravili); naravna obraba, tj. mehanske poškodbe zaradi uporabe izdelkov in poškodbe zaradi nezadostnega ali nepravilnega vzdrževanja;

Informacije o politiki pritožb so na voljo na: https: //www.watchmark.si/de/content/11-beanstandungen

Informacije o pravilih izmenjave so na voljo na spletni strani: https: //www.watchmark.si/de/content/16-ersetzung-von-waren

Vsa naročila v naši trgovini so odpremljena brezplačno, za več informacij o dostavi obiščite

Model telefona ni pomemben, pomemben pa je operacijski sistem. Opis vsake ure vsebuje informacije o operacijskih sistemih, s katerimi je pametna ura združljiva. Za povezavo ure Smartwatch s telefonom je potrebna aplikacija, ki jo lahko prenesete iz trgovine Google Play ali App Store, zato mora biti ura Smartwatch opremljena s to funkcijo.

Račun bo poslan v elektronski obliki na e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila.

Če želite preklicati svoje naročilo, nam pišite po e-pošti: info@watchmark.cz.

close Nakupovalni voziček
close Nakupovalni voziček

Registracija novega računa